Forum Rozwoju Lublina - Galeria Alchemia

Get the Flash Player to see this player.
Flash Image Rotator Module by Joomlashack.
Image 1 Title
Image 2 Title
Image 3 Title
Image 4 Title
Image 5 Title

15-06-1956.jpg

Logowanie

Wiadomości RSS

Użytkownicy Online

None
Galeria Alchemia Utwórz PDF Drukuj Poleć znajomemu
Redaktor: Konrad Koperwas   
26.08.2008.


INWESTOR:

Arkady Sp. z o.o.
Ul. Bramowa 2
20-111 Lublin
Email: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
Tel./Fax: 081 534 91 99

 

TERMIN ROZPOCZĘCIA INWESTYCJI: 2010 r.

PLANOWANY TERMIN ZAKOŃCZENIA INWESTYCJI: koniec 2012 r.

LOKALIZACJA: Część środmiejska: między ulicami: Świętoduska, Lubartowska i Bajkowskiego Część staromiejska: kwartał między ulicami Bramowa, Olejna, Szambelańska

 

KRÓTKI OPIS:

60 procent z 54 tys. mkw powierzchni zajmie wielokondygnacyjny podziemny parking z miejscem na tysiąc aut. Na powierzchni znajdą się jedynie dwa nieduże budynki. Obecne Arkady zyskają dodatkową kondygnację z wejściem od strony ul. Lubartowskiej. W miejscu dzisiejszych kas biletowych stanie przeszklony trójkątny budynek. Tam będą mieściły się wejścia do części handlowej. Na powierzchni zaprojektowano również zieleńce i skwery.

Podziemny Parking połączy tunel podziemny z Kamienicami na ulicy Bramowej gdzie również znajdzie się komercyjna cześć inwestycji o charakterze rekreacyjno-gastronomiczno-handlowym.

INNE INFORMACJE:

Po drugiej stronie ul. Przystankowej inwestor odbuduje północne skrzydło ratusza, które zostało zniszczone podczas II wojny światowej. Z nowego gmachu będzie można przedostać się do parkingu podziemnego. Urzędnicy będą mieli do dyspozycji 100 miejsc parkingowych.


ALTALTALT
ALTALT 


Komentarze (6)add comment

maciekfod said:

0
nie budujcie parkingu na arkadach
zal was nie puzyc arkad na nich mozna robic parkuty i ine to wajne miejsce
 
październik 07, 2010
Votes: +0

yyyy said:

0
...
super projekt w końcu jakieś nowoczesne budynki powstają w tym ..mieście oby więcej takich
 
maj 13, 2010
Votes: +0

as said:

0
...
kiedy to rusza. dobry projekt
 
lipiec 24, 2009
Votes: +0

dizzign said:

dizzign
...
Mi kojarzy się to z Monte Carlo, no ale oni cierpią z powodu deficytu wolnej przestrzeni
 
październik 27, 2008
Votes: +0

halevi said:

halevi
...
No coż, na niektórych może podziałać tylko totalny zawał, co jest oczywiście smutne, że nie analizuje się rozwiązań z krajów które kilkadziesiąt lat temu przeżywały problemy wynikające z masowej motoryzacji przed którymi zaczynamy stawać (urban sprawl, degradacja śródmieść, paraliż komunikacyjny).
Dotykamy tu także bardziej fundamentalnego problemu, czyli arogancji (albo nonszalancji) władzy, co widać w przypadkach tzw. konsultacji społecznych, organizowanych pokątnie i w terminach, w których w zasadzie już i tak "wszystko postanowione".A do tego przyczynia się też przyzwolenie czy obojętność obywateli na to.
 
październik 21, 2008
Votes: +0

K.Sawyer said:

0
Współczesne trendy!



Odbudowa jatek na arkadach przesłoni widoki
którym zachwycali się: Tadeusz Dobrowolski
(Sztuka Polska, Wydawnictwo Literackie Kraków 1974);Henryk Gawarecki,Czesław Gawdzik.
Oni już nie żyją, a dzisiaj liczą się tylko:
życzenia inwestorów i konformizm architektów i urbanistów.
Smutne i zastanawiające jest to, że lubelscy urbaniści i architekci nie znają osiągnięć europejskiej urbanistyki z duńską na czele. W Kopenhadze od lat sześćdziesiątych realizuje się program eliminacji samochodów prywatnych z centrum miasta. Duńczycy przekonali się, że lepsza jakość życia w mieście, w ich historycznych centrach, jest odwrotnie proporcjonalna od ilości samochodów. Dlatego w Kopenhadze co roku ogranicz się o 10% ilość miejsc parkingowych w centrum miasta. Czy w Lublinie nikt o tym nie słyszał?. Na pewno nie słyszała o tym miejski architekt Mącikowa skoro usilnie forsowała budowę parkingu pod Placem Litewskim. Nie słyszeli, o tym architekci miejscy wyrażający zgodę na budowę parkingu ARKADY? W Lublinie w ścisłym centrum powstają i mają powstawać kolejne nowe parkingi, pomimo zbliżania się do dnia totalnego zawału śródmiejskiego ruchu samochodowego.
Dlatego zadaję pytania: Gdzie jadą samochody ulicą Świętoduską, pokazane na wizualizacji ARKAD ? Czy w 15 hektarowym obszarze ścisłego, historycznego centrum Lubina, muszą wjeżdżać, prywatne samochody pracujących tu ludzi i WIP?
 
październik 04, 2008
Votes: +0

Napisz Komentarz

busy
 
« poprzedni artykuł
Copyright 2017 Forum Rozwoju Lublina.